.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پنج طرح ورزشی مازندران آماده افتتاح شد

مدیرکل تربیت بدنی مازندران از افتتاح پنج طرح ورزشی در شهرستانهای این استان همزمان با سالروز فتح خرمشهر خبر داد.

نصرالله پریچهره در گفتگو با مهر افزود: این طرح ها شامل دو مجموعه استخرآبی، زمین تنیس، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی در شهرستانهای ساری، بابل، قائم شهر، آمل و نوشهر به مناسبت گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر افتتاح می شود.
وی مجموع مساحت پنج پروژه ورزشی در مازندران را بیش از16 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: با افتتاح این پروژه ها حدود55 سانتی متر مربع به سرانه فضای ورزشی مازندران افزوده خواهد شد.

مدیرکل تربیت بدنی مازندران اضافه کرد: برای ساخت و تجهیز این پروژه های جدید ورزشی در مازندران، بیش از 24 میلیارد و 550 میلیون ریال هزینه شده است.

پریچهره، ابراز امیدواری کرد: با ایجاد نهضت ساخت و ساز در فضاهای ورزشی که در دولت نهم و دهم آغاز شده مفهوم واقعی عدالت در توسعه زیرساختهای ورزشی در همه نقاط مازندران محقق شده است.

وی،هدف اداره کل تربیت بدنی مازندران را ارتقاء سلامت و نشاط در سطوح مختلف جامعه و رشد و گسترش ورزش همگانی بیان کرد و یادآورشد: یکی از راههای رسیدن به این مهم ایجاد زیرساختهای ورزشی مناسب و در خورشان مردم ولایتمدار و ورزش دوست مازندران است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 خرداد 1390
یکی بره به این ... (پریچهره) بگه که این پروژه هاکه پول بیت المال داره درست میشه با چه کیفییتی و با چه نظارتی پیگیری میشه که اینطوری داری پز میدی و... توی این پروژه ها دست رییس اداره فنی مهندسی داره کارهایی میکنه که داد همه و پیمانکارارو در آورده.... خجالت بکش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.